joi, 21 mai 2009

Precizare pentru cei cu mintea chioară

Într-o recentă postare de pe blogul domnului Claudiu Târziu http://c-tarziu.blogspot.com/ datată 21 mai 2009, acesta se arată indignat că există un blog care i-a schimonosit numele.
Ţin să vă anunţ domnule Claudiu Târziu că m-a uimit reacţia dumneavoastră, care aduce mai degrabă a copil care a mâncat ciocolată fără voia părinţilor si fiind prins a zis: Nu eu mami, nu eu.
Blogul acesta este un blog personal al meu, Claudiu Devreme. Nu cred că mă puteţi acuza că aşa mă cheamă. Nici pe părinţii mei nu îi puteţi acuza că mi-au dat acest nume.
Consider că am dreptul la păreri personale vis a vis de virusul petruvodist care a împânzit biserica. Lumea a început să confunde astfel vrăjitoarea cu preotul zicând că unii preoţi sunt clarvăzători, a început să îl considere pe Guru Justin, noul Nostradamus. Vă sugerez de asemenea să nu îmi îngrădiţi dreptul la aceste păreri. Dacă vă simţiţi unul şi acelaşi cu persoana Claudiu Mai Târziu e numai problema dumneavoastră.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.